Nu er jeg næsten færdig med det udvendige svejsning, og alt ser fint ud, jeg er dog røget ind i et dilemma.
Planen var at jeg skal skære 5-10 cm ud af karossen, de 10 cm bliver det ikke til, da jeg får problemer med reglerne om 27cm ind på sædet og 70cm op, og så skal den ramme midt på ruden.
Som bilen står nu, så er den fra bunden og til toppen af taget 120cm høj, jeg reger med en frihøjde ned til vejen på 5-8cm, hvilket i sig selv er en meget lav bil, tag så lige 10cm fra det, og vi er nede på 118cm, det ville være fedt
Problemet ligger i at med sædet monteret, som måler 28cm med skinner + 70cm det gir 98cm, og er uden sænkning ca midt på ruden.
Jeg tror at med en vinkelsliber skulle jeg nok kunne hive ca 5cm ud af rammen, men 10cm er næsten umuligt, med mindre jeg bliver kreativ.
Iden til at starte med var at få en af de sæder, som kun er en alu/jern skål, men man får sku nok hård hud i røven. Men problemet ville være løst.
Jeg prøvemonteret lige motorklappen, og kan se at den har fået en anden hældning, så der bliver lidt tilpasning der.

Der står 26cm, uden skinner monteret.