Så er taget ved at tage form.
Jeg må sige at det ikke er let at få et overblik, over hvordan det kommer til at se ud.
Jeg kan kun anbefale at man er 2 om dette job, da det er lettere når der er en som holder.
Dagens tip : Når man skal få forude rammen og taget til at line op, så monter døren, cut den ned x antal cm i begge sider, svejs den sammen igen, og brug døren til at line op efter. Lav 2 ens døre, og dit tag skulle have samme form som det originale tag.
Gør ikke som jeg har gjort på billedet, og cutte taget af helt fremme ved forruden, men cut den 5cm fra B-stolpen i stedet for. Det vil gøre livet meget nemmere (tror jeg).
Planen med taget er at jeg først hæfter det løst sammen, indtil at det har den ønskede form, dernæst fuldsvejser jeg det. Men selve monteringen til karossen venter jeg med, for jeg har planer om at lægge forstærkninger ind i A og B stolpen, somt i bagenden. Hele taget skulle gerne blive på sin plads efter første opbremsning.....
Forstærkningen bliver 2mm plade og fladjern, der hvor der er plads til det.

Man kan se snittet helt fremme mod forruderammen, det snit skal være ca 5 cm fra B-stolpen i stedet for.

Ved at lægge et snit som på billedet, så kan man trække siderne ud på plads.