[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable: Array
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable: Array
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
V-RODDERS • Vis emne - købes: mangler en karosse "linkpin"

købes: mangler en karosse "linkpin"

mangler du noget eller skal du bruge noget

købes: mangler en karosse "linkpin"

Indlægaf ph!l!p'z » fre 14 okt, 2011 08:31

Jeg står og mangler en karosse, en ca. midt 60er linkpin.

Har i noget i værkstedet i vil af med???

Evt. mail til mig.
Philip Riley

philip@riley.dk

V-rod 1964
Bobbel 1970
ph!l!p'z

Geografisk sted: Sønderborg

Re: købes: mangler en karosse "linkpin"

Indlægaf jj » fre 14 okt, 2011 14:14

hej phillip.
velkommen til v-rodders.
nu ved jeg ikke hva dine planer er ang bil og stil,men jeg har en 61 karros som er er lavet på samme måde som den jeg byggede til Bjarne(spacemann herinde og på vwnettet)den mangler "kun" lidt skære arbejde og så at blive svejts sammen igen, hvis det er den vej kan vi måske godt finde ud af noget hvis du er intresseret, men giv mig et kald så kan vi lige snakke om det

jj
41279598
Life's tough... But it's tougher if you don't drive a VROD!!!!
Brugeravatar
jj
Administrator
Administrator

Tilbage til Køb og salg