[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable: Array
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable: Array
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable: Array
V-RODDERS • Vis emne - den fedeste vrod

den fedeste vrod

v-rods projekter og færdige biler

den fedeste vrod

Indlægaf hotrod-bug » fre 13 jul, 2012 09:20

har lige købt mig dette onde projekt som skal laves lovlig og synes.

hvis nogen har nogen oplysninger om bilen og kender den er i da mere som velkommen til at skrive

hvis nogen ved hvad det vil kræve at gøre den lovlig høre jeg også gerne fra jer.

der skal laves skærme, lys skal laves, der skal laves kabine til den og så skal jeg have lavet en ladbund
hotrod-bug
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: søn 24 jun, 2012 07:02

Re: den fedeste vrod

Indlægaf hotrod-bug » fre 13 jul, 2012 09:31

så kom der lidt billeder af den
Vedhæftede filer
DSC_0313.jpg
DSC_0312.jpg
DSC_0310.jpg
DSC_0309.jpg
DSC_0308.jpg
DSC_0306.jpg
DSC_0307.jpg
DSC_0311.jpg
hotrod-bug
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: søn 24 jun, 2012 07:02

Re: den fedeste vrod

Indlægaf jj » tirs 17 jul, 2012 16:23

velkommen til.
allerførst,hvad er dit navn :D bare sådan en lille ting de rer rar at vide så hvis man en dag møder dig man ikke står og råber hotrodbug hvis man lige skal snakke med dig :D :D
dette er ikke for at skræmme dig væk, men som jeg skrev til dig på vwnettet,gør dig selv en kæmpe tjenste, snak med din synsmand(ikke sikkert du skal bruge den første du spørger :D ) inden du bruge penge på de ting som giver sig selv,han kan fortælle dig hva du skal og ikke skal, vi har set det så mange gange før folk der tror det er bare lige at syne ombyggede biler i dk og når de så finder ud af hva det egenlig kræver ender det med endnu et dødt projekt...............

det som jeg kan se der skal til for at syne den er.......
bygges firewall
laves skærme i minimums mål,står i detailforskrifter for køretøjer.
vende fælgene den rigtig vej
sætte små diskrete blinklys foran og under ladet bagpå, smid den som sidder på nu ud til storskrald :D
visker
spejle
godkendelse til at lave en buggy på org bund,
rette bunden til bag kabinen som jeg osse skrev til dig
og sikkert en masse andre ting som jeg ikke kan se på billederne :D


og ang farvevalg....dit bil dit valg.......men tænk over hva stil bilen er bygget i og om flipflop lak og 4 farvet bund vil passe til den bil.....

har du nogen spørgsmål du vil spørge om bagom offenligheden er du altid velkommen til at ringe til mig på 41279598
Life's tough... But it's tougher if you don't drive a VROD!!!!
Brugeravatar
jj
Administrator
Administrator
 
Indlæg: 220
Tilmeldt: tors 23 mar, 2006 23:15

Re: den fedeste vrod

Indlægaf hotrod-bug » tirs 17 jul, 2012 18:20

jj tak for svar. ja jeg hedder så martin damgaard.. ja det er altid rart at vide hvem man snakker med..
og det med flip flop lak og flerfarvet undervogn er nu heller ikke mig. sys bare ikke hele undervogn og bil behøver være samme farve. evt sølv undervogn. men aner slet ikke hvad farve og den slags selv om jeg overvejer at male den som den er bare i metallic mørk grå og metallic hvid men så ellers samme farve og mønster på bilen..

ja vi må lige se hvad synsmand har at sige.. den kommer på plader længere er den ikke.. så må jeg bare se hvad han kræver
hotrod-bug
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: søn 24 jun, 2012 07:02


Tilbage til danske v-rodders

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron