[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable: Array
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable: Array
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Trying to access array offset on value of type null
V-RODDERS • Vis emne - Ik V-Rod, men nok hot-tub / hot-rod / Bitch buggy

Ik V-Rod, men nok hot-tub / hot-rod / Bitch buggy

v-rods projekter og færdige biler

Ik V-Rod, men nok hot-tub / hot-rod / Bitch buggy

Indlægaf IBA2000 » man 05 mar, 2012 22:04

Jamen fik en opfordring(af JJ) om at oprette mig her inde så det vil jeg da straks gøre... :lol:

Starten af det hele var at jeg købte et "samlesæt" på fyn og så blev der ellers prøvet til med stor hjælp fra den anden bo i klanen, da jeg slet ik kunne finde ud af hvad og hvordan jeg skulle gribe det an...

Men der er lavet og lavet om og så igen startet op på en ny del til jeg er endt der hvor jeg er i dag...

Det må sigs at være blevet lidt af et projekt som nok trækker lidt ud, især fordi der lige er kommet en plastik bil i vejen, men også pga. at der ventes lidt familie forøgelse i dette år, så den kommer nok ik med til nogle træf i år...

Men nok om det hele, nu skal der nogle billeder på... :P
Vedhæftede filer
Copy of Min hot-rod5.jpg
Copy of Min hot-rod3.jpg
Copy of Min hot-rod2.jpg
Copy of Min hot-rod1.jpg
Copy of IMG_0350.JPG
Copy of IMG_0348.JPG
Copy of IMG_0347.JPG
Copy of Billede0204.jpg
Copy of Billede0048.jpg
Copy of Billede0046.jpg
Brugeravatar
IBA2000

Geografisk sted: Ved Egtved Pigen`s Grav

Re: Ik V-Rod, men nok hot-tub / hot-rod / Bitch buggy

Indlægaf IBA2000 » man 05 mar, 2012 22:54

Så kommer der lige et par billeder mere... 8)
Vedhæftede filer
Copy of Min hot-rod8.jpg
Copy of Min hot-rod7.jpg
Copy of Min hot-rod6.jpg
Brugeravatar
IBA2000

Indlægaf JENS » søn 01 apr, 2012 10:58

Hej IBA 2000
er du kommet længer ???
jeg kørte 22 km i min i går :lol: det kostede så 9 kr pr km i prøve nr :evil:
mvh jens
Brugeravatar
JENS

Indlægaf vsmeden » tors 02 aug, 2012 13:30

sjovt at se at min gamle v rod lever inu er den ved at være køre klar :D
vsmeden

Geografisk sted: norfyn

Indlægaf IBA2000 » ons 29 aug, 2012 23:56

Hej Jens...

Nej den skulle jo enligt til sjælland da jeg har alt for meget at se til men er ik rigtigt nået længerer end over i den anden side af min garage... hehe...
Kan også være den ender med at blive her ovrehvis der ik snart sker noget... :?

Lasse din gamle hund... hehe... Ja den lever endnu, men står en del anderledes end da jeg hentede den hos dig i sin tid, men som jeg skrev til jens står den i dvale lig som min anden plastik bil og det ender jo med at jeg skal til at gøre endnu mere plads i min garage hvis der ik snart er nogle der melder sig på banan... :cry:
Brugeravatar
IBA2000

Tilbage til danske v-rodders