[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable: Array
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable: Array
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable: Array
V-RODDERS • Vis emne - De første skridt til en ny v-rod.

De første skridt til en ny v-rod.

Har du noget du vil sige eller spørge om så er det her

De første skridt til en ny v-rod.

Indlægaf JakobM » lør 22 feb, 2014 14:26

Jeg kan se at der er ikke den store aktivitet her inde, men i min søgen efter viden omkring v-rod's vil jeg løbende opdater med det jeg finder som kan hjælpe andre som mig.
JakobM
 
Indlæg: 182
Tilmeldt: fre 21 feb, 2014 20:42

Re: De første skridt til en ny v-rod.

Indlægaf jj » lør 22 feb, 2014 16:48

Velkommen til :D
Ja der sker ikke så meget i denne lille gren af vwverden i dk, men sådan er det jo med noget der er lidt uden for boksen i dk, også det at men ikke bare lige syner en ombyggede bil uden det kræver en del fodarbejde, men som jeg skrev til dig på vwnettet, har du spørgsmål skriver du bare her eller send en SMS til mig.
Life's tough... But it's tougher if you don't drive a VROD!!!!
Brugeravatar
jj
Administrator
Administrator
 
Indlæg: 220
Tilmeldt: tors 23 mar, 2006 23:15


Tilbage til generel diskussion

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster

cron