[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable: Array
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable: Array
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 77: Undefined variable: Array
V-RODDERS • Vis emne - Dannerr's A-Ford to dørs 1930

Dannerr's A-Ford to dørs 1930

Vis os din "ikke" vwrod

Dannerr's A-Ford to dørs 1930

Indlægaf Dannerr » fre 18 jan, 2008 11:12

Når nu der er en mappe med 'Andre Rods', må jeg hellere smide A-Forden herind...

Sådan står den i værkstedet...
Billede

... og venter på bedre vejr!
Billede

Sælgers billede.
Billede

Til gaderæs i Holeby en mørk lørdag aften, og nej, det var KUN en lysttur - sku ikke prøve at trække!
Billede
Keep 'em kruzin!
Dannerr
Brugeravatar
Dannerr
 
Indlæg: 7
Tilmeldt: man 31 dec, 2007 14:25
Geografisk sted: Helst Lolland og Falster, men bor pt. i Buddinge pga. studier

Indlægaf jj » fre 18 jan, 2008 16:18

gentager lige mig selv:)
den er fed glæder, mig til du får roddet den
Life's tough... But it's tougher if you don't drive a VROD!!!!
Brugeravatar
jj
Administrator
Administrator
 
Indlæg: 220
Tilmeldt: tors 23 mar, 2006 23:15

Indlægaf spaceman » tirs 04 mar, 2008 10:57

Når nu der er en mappe med 'Andre Rods', må jeg hellere smide A-Forden herind...

Sådan står den i værkstedet...

COOL Rod projeckt den Phhhoooord dér- Dannerr kom nu, lad os se om du ikke har fået lavet noget ved den!! Det kan da ikke være så svært at få pillet de skærme af når der nu er plader på- kom igang !! :)
Var der ikke osse noget med at du havde fået fat i nogle andre hjul og en dropped I beam ??

Bjarne
Brugeravatar
spaceman
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: tirs 22 maj, 2007 01:22
Geografisk sted: Jutland


Tilbage til andre Rods

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron